Kindest Regardz

Bij Regardz willen we eigenlijk nooit meer nee zeggen. Zelfs voor de meest onmogelijke wens is er altijd een ‘Ja’. Wij vinden graag de oplossing. Deze bijzondere (nooit meer neen) service vraagt om een goed boekingsplatform (OneMeeting.com), een professioneel partnernetwerk, maar ook om bijzondere medewerkers. Medewerkers die deze service begrijpen, omarmen en uitdragen. Medewerkers die met hun houding en gedrag elke dag weer het verschil maken voor onze gasten en klanten. “WOW, dat heb ik nog niet vaak meegemaakt!” Dat is de uitspraak die we nastreven.

Kindest Regardz is de naam van deze bijzondere service. Kindest Regardz is onze ambitie en inspiratie om het aardigste bedrijf van Nederland te worden. Want oprechte aardigheid wordt ervaren als de ultieme service. Een gast of klant hoeft bij ons nooit om een service te vragen. Het is er. We willen onze gasten en klanten telkens een stap voor zijn. Door deze bijzondere service komen mensen graag terug en creëren we langdurige relaties. We noemen het ook wel Hartverwarmende Hospitality.

ONZE AMBITIE EN INSPIRATIE IS OM HET AARDIGSTE BEDRIJF VAN NEDERLAND TE WORDEN

Regardz is het aardigste bedrijf van Nederland, the Kindest. Het aardigste bedrijf van Nederland worden en blijven kan vanzelfsprekend alleen met de aardigste medewerkers. Aardige medewerkers hebben het hart op de juiste plaats zitten en zijn niet alleen aardig voor gasten en klanten, maar ook voor elkaar. Hierdoor zijn er op alle locaties hechte teams ontstaan, teams van collega’s die elkaar helpen, ondersteunen, voor elkaar klaarstaan en om elkaar geven. Ongeacht je positie, functie, afdeling of taken. Een team dat achter elkaar staat en naar elkaar luistert. Dit zorgt voor een prettige, sfeervolle werkomgeving en een informele setting. Door veel vrijheid te creëren voor medewerkers kunnen zij hun creatieve geest helemaal loslaten. Hierbij kan je denken aan medewerkers die hun eigen draai mogen geven aan de invulling en aankleding van een event en het experimenteren met nieuwe ideeën. Medewerkers die mogelijkheden hebben om de gastbeleving naar een nog hoger niveau te brengen zijn van harte welkom om deze te delen. Medewerkers die op een grappige manier een collega willen verrassen. Klein of groot, tastbaar of abstract, toepasbaar op één enkele locatie of Regardz in haar geheel. We inspireren elkaar hiermee op dagelijkse basis.

‘Kindest Service’ Medewerker Verkiezing

Elk jaar heeft Regardz de verkiezing voor de ‘Kindest Service’ medewerker. Een soort ‘medewerker van het jaar’, maar dan voor de aardigste collega. Alle medewerkers geven van hun locatie een eerste en tweede keuze door, waar een locatiewinnaar uit komt. Iedereen kan deze locatietitel winnen, ongeacht je functie, afdeling of lengte van je dienstverband. Uit de locatiewinnaars wordt tijdens de finale de ‘Kindest Service’ Medewerker gekozen, die een jaar lang deze titel mag dragen. Lees meer over de winnaars van 2018.