7 stappen naar Hartverwarmende Hospitality

Stel je voor dat onze gasten bij vertrek zich al weer direct verheugen op het weerzien. Dat ze zich door jou bij ons uitermate thuis voelen. Thuis, vertrouwd, jezelf kunnen zijn. Zoals je dat kunt met je beste vrienden. Warm, gastvrij en vriendelijk vanaf de eerste ontmoeting. En alle keren die volgen. Dat doet wat met je. Wij vinden het belangrijk om aardig gevonden te worden. Dat gasten een goed gevoel bij onze naam hebben. Jij, als toekomstig collega, bent daarin onze belangrijkste speler. Als jij de gasten begrijpt en inspeelt op hun (soms latente) behoeftes zullen ze jou omarmen. Je moet je bewust zijn, dat je met details het verschil maakt. Voor ons heet dat ‘Kindest Regardz’, wat onze manier van werken en denken is. Die manier is niet in bestaand jargon te vangen. Woorden schieten te kort. Daarom heeft Regardz een eigen hartveroverend woordenboek om ons te beschrijven. Het zijn de onderstaande zeven stappen die samen zorgen voor ‘Hartverwarmende Hospitality’.

bereikrijk

1. Bereikrijk

Het vermogen om een ieder met open armen te ontvangen.

“Gasten die bellen over bijvoorbeeld de parkeertarieven bied ik altijd alvast ongevraagd aan een routebeschrijving toe te sturen, samen met tips over waar de auto het best geparkeerd kan worden. Dat is bereikrijk voor mij!”

2. Binnenvoelbaar

Het vermogen om hartverwarmend te zijn.

“Binnenvoelbaar zijn is na sluitingstijd stiekem terug naar binnen gaan om de hele locatie te versieren omdat je collega de volgende dag jarig is”

binnenvoelbaar
Luistergevig

3. Luistergevig

Het vermogen om oprechte aandacht te schenken.

“Wanneer je rust uitstraalt hoeven gasten je maar te zien en weten ze: het probleem dat ik had is geen probleem meer. Er is opluchting, en ze kunnen het loslaten.”

4. Oplosselijk

Het vermogen ieder probleem op te lossen.

“Oplosselijk zijn de collega’s die een gast zien met losse veters én een gecompliceerde armbreuk en die deze veters zonder aarzelen met een grote glimlach voor hem strikken.”

Oplosselijk
Planetarium-209

5. Verrasvast

Het vermogen om verwachtingen te overtreffen.

“Een vaste gast die graag de krant leest bij zijn diner had door de drukte bij de receptie geen tijd om deze af te halen. Dan wordt de krant gewoon naar meneer toegebracht, en ik werd beloond met een dikke glimlach”

6. Verwenzaam

Het vermogen om harten te veroveren.

“Verwenzaam is voor mij als ik tijdens een intake zie dat er aspirines op de tafel liggen, een thuisreispakketje voor deze gast maken met een sinaasappel en wat keelsnoepjes.”

Planetarium-75

7. Teruglustig

Het vermogen om een goede vriend te zijn.

“Een echtpaar dat in de brasserie zat, vertelde mij dat hun eerste ontmoeting 34 jaar geleden plaatsgevonden had in het Berghotel Amersfoort. We hebben ze even goed in de watten gelegd en een kaartje meegegeven: op naar de 35 jaar!”