‘Kindest Service’ medewerkers 2018

Elk jaar vindt binnen Regardz de verkiezing van de ‘Kindest Service’ medewerker plaats. Een soort ‘medewerker van het jaar-verkiezing’, maar dan voor de aardigste collega. Alle medewerkers geven van hun locatie een eerste en tweede keuze door, waarna er per locatie een winnaar bekend wordt gemaakt. Iedereen kan deze locatietitel winnen, ongeacht zijn of haar functie, afdeling of lengte van dienstverband. Uit de locatiewinnaars wordt tijdens de finale de ‘Kindest Service’ medewerker van de groep gekozen, die een jaar lang deze titel mag dragen.

Petra Bruins Slot (overall winnaar).jpg bijgesneden

Winnaar 2018: Petra Bruins Slot

 

 

 

“Petra is de collega die tot het uiterste gaat om anderen te helpen. Het maakt niet uit of je te gast bent, of juist collega of leverancier. Ze helpt iedereen waar en wanneer dat ook maar nodig is. Petra is een duizendpoot die ondertussen haar hoofd koel houdt, ook als het druk is. Maar Petra is ook een enorme lolbroek en altijd in voor een geintje. Ze is daarmee één van de sfeermakers van de Eenhoorn. Petra is een voorbeeld voor iedereen en met recht dé ‘Kindest Service’ Medewerker van de Eenhoorn 2018!”

Anouk van Reijen

Anouk van Reijn.jpg bijgesneden foto

”Anouk is een vrolijke, spontane receptioniste die altijd haar uiterste best doet om niet alleen haar gasten, maar ook haar collega’s te helpen waar zij kan. Zij is van alle markten thuis. Van het in- en uitchecken, tot het meelopen tijdens een diner en het stofzuigen van onze zalen – niets is haar te gek. Gasten zijn gek op Anouk en worden graag door haar verwelkomd. De dansmarieke van de receptie geeft haar gasten service met een smile. Het is dan ook geen verrassing dat Anouk door haar collega’s is uitgeroepen tot ‘Kindest Service’ Medewerker van het Airport Hotel 2018!”

Arie van Ooijen

Arie van Ooijen.jpg bijgesneden foto

“Arie is onze humoristische grapjas met een groot hart. Gezelligheid, altijd tijd voor een praatje, betrokken, vrolijk en hartelijk zijn woorden die Arie typeren. Gasten en collega’s kunnen met hem lachen, hun hart bij hem luchten en voor keihard werken draait hij zijn hand niet om. Met zijn nuchtere kijk op de wereld heeft hij altijd een oplossing voor een uitdaging. Hij is een kei in op een verrassende manier inspelen op zaken die hij in de wandelgangen hoort en verrast graag. Dit maakt Arie dé ‘Kindest Service’ Medewerker van de Nieuwe Buitensociëteit 2018!”

Bartho van Egmond

Bartho van Egmond.jpg bijgesneden foto

“Bartho is de vrolijke noot in het team die met zijn aanstekelijke positieve energie, humor en legendarische uitspraken een belangrijke sfeermaker is en een ieders hart weet te veroveren. Bartho weet oprechte relaties te bouwen met gasten en collega’s. Bartho is geïnteresseerd en behulpzaam, hij zegt nooit nee, blijft rustig en weet voor alles een oplossing. Kortom: een binnenvoelbare, oplosselijke en humoristische gastheer die naar eigen zeggen ‘al jaren in het vak zit’ en met recht verkozen is tot ‘Kindest Service’ Medewerker 2018 van La Vie!“

Björn Post

Björn Post.jpg bijgesneden foto

“Björn staat iedere dag met een grote lach op zijn gezicht in het restaurant. Hij bedient onze gasten met enthousiasme en liefde voor het vak. Gasten voelen zich bij hem welkom, omdat hij hen een thuisgevoel geeft. Bjorn heeft een gastvrij karakter: hij is aardig, geïnteresseerd, gepassioneerd en behulpzaam. Hij zet graag een extra stap voor zowel onze gasten als voor zijn collega’s, zodat iedereen zich bijzonder voelt en dit maakt Björn dé ‘Kindest Service’ Medewerker van het Berghotel 2018!“

Jeffrey Daam

Jeffrey Daam.jpg bijgesneden

“Jeffrey verrast zijn gasten dagelijks hoogstpersoonlijk en culinair. Hij is constant op zoek naar lokale en eerlijke producten om zijn gasten én collega’s te verrassen en verwennen. Het woord ‘nee’ komt niet in zijn woordenboek voor: hij staat voor iedereen klaar en met zijn luisterend oor komt hij altijd met passende oplossingen en verrassende ideeën. Met zijn Amsterdamse accent en gevatte directheid creëert hij bovendien een prettige sfeer. Door zijn collega’s wordt hij dan ook niet voor niets verkozen tot ‘Kindest Service’ Medewerker 2018 van het Planetarium!“

Lynn van Leersum

Lynn van Leersum.jpg bijgesneden

“Lynn is het zonnetje van Regardz en de vrolijke noot van de afdeling HR: met haar enthousiasme en positiviteit zorgt ze voor een warme werksfeer. Lynn is ontzettend binnenvoelbaar en schenkt anderen oprechte aandacht. Ze wordt blij van andere mensen blij maken. Verrasvast en verwenzaam zijn, is Lynn ten voeten uit. Ze weet haar collega’s met kleine gebaren te verrassen. Daarnaast beschikt ze ook over een grote dosis humor, waarmee ze al haar collega’s aan het lachen maakt. Lynn is hiermee met recht de ‘Kindest Service’ Medewerker 2018 van het Hospitality Center!“

Natascha Tarenskeen

Natascha Tarenskeen.jpg bijgesneden

“Natascha is sinds maart 2018 het gezicht van The Green Fresh Food & Coffee Corner. Natascha zorgt met haar positiviteit en energieke persoonlijkheid voor inspiratie en enthousiasme binnen haar team. Haar vriendelijke lach en spontaniteit maken haar tot een hartelijke gastvrouw. Ze is luistergevig, oplosselijk en gaat geen uitdaging uit de weg. Met haar passie voor gezond eten & drinken en haar creativiteit blijft ze haar gasten elke dag opnieuw verrassen en verwennen. Een echte aanwinst voor het Green Team en dé ‘Kindest Service’ Medewerker van 2018!“

Steven Kuppers

Steven Kuppens.jpg bijgesneden

“Steven weet als geen ander waar Kindest Regardz voor staat. Hij heeft oog en oor voor zijn gasten en weet met zijn enthousiasme en charme hun harten te veroveren. Het werken in een klein team betekent dat je van alle markten thuis moet zijn. Dit heeft Steven meer dan bewezen. Met zijn organiserend vermogen en hands on mentaliteit weet hij van elke dag een bijzondere dag te maken. Voor gasten en collega’s. Dit maakt Steven tot dé ‘Kindest Service’ Medewerker 2018 van The Globe!“

Tamara van de Manakker-van den Berkmortel

Tamara van de Manakker-van den Berkmortel.jpg bijgesneden

“Tamara is al jarenlang hét gezicht van de Gele Kegels, de gasten kennen haar en zij kent de gasten. Met haar vrolijkheid en positiviteit motiveert ze haar collega’s zoals geen ander dat kan. Bovendien werkt ze ontzettend hard. Ze rent van hot naar her om alle gasten in de watten te leggen. En met haar alertheid en creativiteit weet ze van elk signaal iets bijzonders maken. Oftewel: ze is dé ‘Kindest Service’ Medewerker van de Gele Kegels, ook in 2018!“