Best Western Plus Berghotel Amersfoort

Recht in het hart van Amersfoort ligt het unieke Best Western Plus Berghotel Amersfoort. Op loopafstand van het pittoreske centrum met haar middeleeuwse straten en pleinen. Voorheen een landhuis, nu een hotel, waar de ouderwetse service hoog in het vaandel staat. Van trouwen tot vergaderen, van culinair dineren tot fietsen en van wandelen tot feesten, alles kan. Best Western Plus Berghotel Amersfoort heeft 88 hotelkamers en 16 vergaderzalen van verschillende groottes. Deze locatie is online te boeken via OneMeeting.com. Kijk voor meer informatie ook op bestwesternamersfoort.nl.

Team Berghotel

Team Berghotel bestaat uit ongeveer 35 collega’s. Wie kunnen beter vertellen hoe het hotel in elkaar steekt dan de medewerkers zelf? Lees hieronder alle Kindest ervaringen van Team Berghotel.

Michael Chambers, Servicemedewerker Banqueting

 

“Je bent elke dag gasten en collega’s aan het helpen en samen iets moois neer te zetten. Als er dan soms gasten de moeite nemen om na de bijeenkomst even naar de receptie te lopen om een positief bericht achter te laten, daar doe je het voor. Dat je waardering krijgt over hoe je mensen ontvangt, over hoe je bent als persoon en dat alles geregeld was, audio en apparaten.”

Michael_Berghotel
Marcel_Berghotel

Marcel van der Meer, Zelfstandig Werkend Kok

 

“Mijn mooiste ervaring was toen er een grote partij van ongeveer 100 man gepland stond voor een familie van Antilliaanse afkomst. Voorheen bestelden we Antilliaanse hapjes extern, maar daar waren we van afgestapt. De familie vroeg zich sterk af of we het wel zelf konden maken waarop wij hen een week voor de partij uitnodigden voor een ‘proefmiddag’. Ze waren helemaal om! Het was veel werk maar de partij verliep vlekkeloos en we zijn wel 10 keer bedankt.”

Miriam van Nieuwenhuijzen, Supervisor Bediening

 

“Ik vind niks leuker dan mensen blij te maken. Het liefst sta ik al bij de deur om ze te verwelkomen met open armen. Het verschil maken probeer ik door kleine aanpassingen. Ik vraag bijvoorbeeld liever: “Waarmee kan ik je blij maken?” in plaats van “Wat wil je drinken?” of “Wat kan ik je inschenken?”. Mijn leukste ervaring is niet zozeer een ervaring, het is de band die je creëert met je gasten. Wanneer je vaste gasten terugontvangt en je beiden blij wordt om elkaar weer te zien, daar kan ik echt van genieten.”

Miriam van Nieuwenhuijzen - BW Plus Berghotel Amersfoort