Planetarium Meeting Center Amsterdam

Planetarium Meeting Center Amsterdam is gelegen in het Gaasperpark, langs de A9 en met 15 zalen dé perfecte locatie voor congressen, bijeenkomsten en trainingen. Op verzoek kan je ook deels werkzaam zijn in onze eventlocatie Level Eleven Amsterdam. Zo krijg je het beste mee van twee werelden! Deze locatie is live te boeken via OneMeeting.com. Bekijk ook de websites via planetariumamsterdam.nl en level-eleven.nl.

Team Planetarium

Team Planetarium bestaat uit ongeveer 15 collega’s. Wie kunnen beter vertellen hoe het de locatie in elkaar steekt dan de medewerkers zelf? Lees hieronder alle Kindest ervaringen van Team Planetarium.

Alfred Walker, Supervisor Banqueting

 

“Planetarium Amsterdam is een heel dynamisch bedrijf. Elke dag is anders, er is geen voorschrift hoe een dag moet verlopen. Vaste gasten weten precies wat ze van ons kunnen verwachten en hebben vertrouwen dat alles altijd geregeld is. En wanneer gasten wel een probleem hebben, zien ze je aan komen lopen en ze weten meteen: mijn probleem is opgelost. Het is geen probleem meer en ze kunnen het loslaten. Achteraf komen de gasten langs je lopen met een ‘als ik jou niet had gehad’ en een ‘hier was het fijn, we komen terug’, dat is je doel, daar doen we het voor.”

Alfred_Planetarium
Chantal Vonk-Keizer

Chantal Vonk-Keizer, Manager Reserveringen & Sales

 

“Mijn afdeling begeleidt het hele boekingsproces. Dit loopt van het reserveren, tot het gastencontact, rondleidingen en het begeleiden van een event, congres of training. We proberen bij elke stap zoveel mogelijk van het werk en de stress van een gast en klant uit handen te nemen zodat het zo vlekkeloos mogelijk kan verlopen. Zo kwam een vrouw tijdens een training naar mij toe om mij het kaartje van haar man te overhandigen. Ze had zo’n fijne ervaring gehad bij ons dat ze wilde dat het eerstvolgende internationale congres van haar man hier ook zou plaatsvinden. Meteen contact opgenomen met meneer, die de dag erop langs kwam voor een rondleiding en diezelfde week de bijeenkomst al had bevestigd! Volgend jaar komen ze weer.”