Best Western Plus Rotterdam Airport Hotel

Best Western Plus Rotterdam Airport Hotel is een 4-sterren hotel met restaurant, 99 hotelkamers en 9 vergaderzalen. Door de unieke ligging bij Rotterdam The Hague Airport is het hotel een populaire locatie voor de zakelijke reiziger. Ook voor gezinnen die een gezellig weekendje weg willen, is het hotel een inspirerende uitvalsbasis. Het geheel vernieuwde restaurant spreekt tot de verbeelding en is een begrip in Rotterdam en omgeving. Hier genieten gasten van mooie seizoensgerechten, zowel bij de lunch als het diner. Het motto van het Best Western Plus Rotterdam Airport Hotel: “the sky is the limit”! Deze locatie is online te boeken op OneMeeting.com. Kijk voor meer informatie ook op bestwesternrotterdam.nl.

Team Airport

Team Airport bestaat uit ongeveer 35 collega’s. Wie kunnen beter vertellen hoe het hotel in elkaar steekt dan de medewerkers zelf? Lees hieronder alle Kindest ervaringen van Team Airport.

Henny Zeeman, Assistent Service Manager

 

“We hadden een week lang een echtpaar in het hotel dat de eerste dag vroeg om een plekje ergens apart. Meneer had een operatie in zijn mond gehad en schaamde zich als hij moest eten, dit ging langzaam en hij morste een beetje. Meteen heb ik de hele week het plekje voor ze vrijgehouden en ze meegegeven dat ze zo lang konden blijven zitten als ze wilden. Na de week gaven ze aan hoe fijn ze dat hebben gevonden, dat het net voelde alsof ze thuis waren en dat dit de eerste plek was waar meneer zich niet vervelend voelde om ergens te eten. Dat hij z’n waardigheid nog had. Super om zoiets te horen, daar krijg je een warm gevoel van.”

Henny_RAH
Willem_RAH

Willem Zuidema, Hoofd Technische Dienst

 

“Helpende handjes bieden aan collega’s doen wij de hele dag door. De focus ligt op de gasten. Problemen worden direct opgelost en plannen worden gemaakt met de nadruk op de gast. Daarin gaat mijn functie eigenlijk veel verder dan technische dienst. We houden ook in logistieke zin rekening met onze gast wanneer we bepalen wanneer we welke werkzaamheden verrichten, om zo de gast het minst te belasten.”

Petra Goor, Servicemedewerker Reserveringen

 

“Ik werk nu al 15 jaar in het Rotterdam Airport Hotel. Destijds begonnen in de bediening waar ik ‘op de vloer’ veel ervaring opgedaan heb. Langzaam steeds verder doorgegroeid en 3 jaar geleden ben ik gestart bij reserveringen waar ik ‘s ochtends nog steeds de gasten voor de zalen ontvang. Zo maak ik met de gasten en klanten het hele proces mee en hebben zij ook een vast gezicht. Voor mij is het tegelijkertijd natuurlijk een ideale en afwisselende duo-baan.”

Petra_RAH