Hospitality Center

Het Hospitality Center is gevestigd op de tweede en zesde verdieping van Eenhoorn Amersfoort. Centraal gelegen: 84 stappen en een aantal verdiepingen van station Amersfoort. Het Hospitality Center kent als hoofddoel het ontzorgen van de eigen locaties. Kortom: het bieden van support vanuit hun specialisme. Dit op het gebied van (centrale) administratie, human resources en ICT. Ook is het Hospitality Center verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten, zij richten zich op de relaties met bestaande en toekomstige klanten. Hieronder vallen de Meeting Experts (reserveringen), (online) marketing en sales.

team hospitality center

Team Hospitality Center bestaat uit ongeveer 45 collega’s. Wie kunnen beter vertellen hoe de afdelingen in elkaar steken dan de medewerkers zelf? Lees hieronder alle Kindest ervaringen van Team Hospitality.

Josje Ginsel, HR Medewerker

 

“Al bij het lezen van de vacature was ik geïntrigeerd door Regardz en gemotiveerd om te werken bij het aardigste bedrijf van Nederland, samen met de aardigste medewerkers. En je merkt het overal. Op welke locatie je ook komt, overal hangt dezelfde sfeer. Hartelijke teams die samenwerken en voor elkaar klaarstaan. Iedereen begrijpt hier dat je met een positieve attitude en een glimlach al meer dan halverwege bent. In ons HR-team ben je met allerlei HR-taken bezig, zelfstandig en samen, ad-hoc en gericht op de langere termijn en zowel beleidsmatig, adviserend als ondersteunend. Daarnaast loopt de servicemissie, Kindest Regardz, als een rode draad door de afdeling. Op deze manier krijg je de kans om creatief te zijn en de meest ludieke acties te bedenken in een informele setting. Ik ben hier in de breedste zin met mijn vak bezig, wat mijn werk zeer uitdagend maakt.”

Josje HR Regardz Support Center
Myrna Regardz Support Center2

Myrna Hoogendoorn, Manager Meeting System

 

“Na een aantal jaren bij La Vie Utrecht gewerkt te hebben, ben ik doorgestroomd naar het Hospitality Center. In het begin was die overgang best wennen, je mist toch de hectiek van een locatie met gasten om je heen. Maar ook op het Hospitality Center is geen dag hetzelfde, we werken met alle afdelingen dicht bij elkaar en zo krijg je veel mee van waar de andere afdelingen mee bezig zijn. Die korte lijntjes maken het werk erg prettig, zeker voor mij als beheerder van ons eigen CRM en reserveringssysteem OMAP. Ondanks dat we geen gasten ontvangen, is ook hier de ‘Kindest’ eigenschap bij iedereen te vinden. We maken tijd voor elkaar, helpen bij uitdagingen, delen successen en ook verjaardagen en jubilea worden enthousiast gevierd! Onlangs vierde ik zelf mijn 10-jarig jubileum bij Regardz. Van te voren had ik niet gedacht dat ik zo lang bij hetzelfde bedrijf zou werken, maar het blijft interessant door de ontwikkelingen van Regardz zelf en doordat je de kans krijgt in verschillende functies te werken. En ik ben niet de enige, het is bijzonder om te zien dat veel collega’s al jaren bij Regardz werken.”

Jertske van Voorthuizen, Manager Cultuur & HR

 

“Tijdens mijn opleiding Personeel & Arbeid aan de Hogeschool Utrecht ben ik bij toeval bij Regardz, toen nog AHM Hotel Groep geheten, terecht gekomen. Ik werd aangenomen als stagiaire HR en ondersteunde de HR manager in haar dagelijkse werkzaamheden en diverse projecten. Ook voor de afstudeerstage van mijn vervolgopleiding Strategisch Human Resource Management aan de Universiteit Utrecht kon ik weer bij Regardz terecht, waarna ik uiteindelijk in september 2007 fulltime aan de slag ben gegaan op de HR afdeling. Wat mij aanspreekt aan het werken bij Regardz, is het familiegevoel, de cultuur die er heerst, onze gezamenlijke missie om het aardigste bedrijf van Nederland te worden, zijn en blijven. Ik kan heel blij worden van collega’s die er blij van worden als zij anderen blij maken. Gastvrijheid en de behoefte om het anderen naar de zin te maken moeten wat mij betreft echt in je persoonlijkheid zitten als je in de hospitality branche wilt werken. Bij Regardz werken gelukkig veel mensen die perfect in dit plaatje passen. De visie van onze HR afdeling is dat mensen die onderdeel willen zijn van Regardz, intrinsiek gemotiveerd moeten zijn om bij ons te horen. Willen is altijd het begin! Enkel functioneel een functie kunnen uitoefenen is niet (langer) genoeg. Ons doel is om het aardigste bedrijf van Nederland te zijn, we willen winnen! Om deze doelstellingen te behalen, is het voor ons essentieel dat de juiste, aardige mensen op de juiste plekken zitten.”

Jertske van Voorthuizen