Hospitality Center

Het Hospitality Center is gevestigd op de tweede en zesde verdieping van Eenhoorn Amersfoort. Centraal gelegen: 84 stappen en een aantal verdiepingen van station Amersfoort. Het Hospitality Center kent als hoofddoel het ontzorgen van de eigen locaties. Kortom: het bieden van support vanuit hun specialisme. Dit op het gebied van (centrale) administratie, human resources en ICT. Ook is het Hospitality Center verantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten, zij richten zich op de relaties met bestaande en toekomstige klanten. Hieronder vallen de Meeting Experts (reserveringen), (online) marketing en sales.

team hospitality center

Team Hospitality Center bestaat uit ongeveer 45 collega’s. Wie kunnen beter vertellen hoe de afdelingen in elkaar steken dan de medewerkers zelf? Lees hieronder alle Kindest ervaringen van Team Hospitality.

Jertske van Voorthuizen, Manager HR & Cultuur

 

“Tijdens mijn opleiding Personeel & Arbeid aan de Hogeschool Utrecht ben ik bij toeval bij Regardz, toen nog AHM Hotel Groep geheten, terecht gekomen. Ik werd aangenomen als stagiaire HR en ondersteunde de HR manager in haar dagelijkse werkzaamheden en diverse projecten. Ook voor de afstudeerstage van mijn vervolgopleiding Strategisch Human Resource Management aan de Universiteit Utrecht kon ik weer bij Regardz terecht, waarna ik uiteindelijk in september 2007 fulltime aan de slag ben gegaan op de HR afdeling. Wat mij aanspreekt aan het werken bij Regardz, is het familiegevoel, de cultuur die er heerst, onze gezamenlijke missie om het aardigste bedrijf van Nederland te worden, zijn en blijven. Ik kan heel blij worden van collega’s die er blij van worden als zij anderen blij maken. Gastvrijheid en de behoefte om het anderen naar de zin te maken moeten wat mij betreft echt in je persoonlijkheid zitten als je in de hospitality branche wilt werken. Bij Regardz werken gelukkig veel mensen die perfect in dit plaatje passen. De visie van onze HR afdeling is dat mensen die onderdeel willen zijn van Regardz, intrinsiek gemotiveerd moeten zijn om bij ons te horen. Willen is altijd het begin! Enkel functioneel een functie kunnen uitoefenen is niet (langer) genoeg. Ons doel is om het aardigste bedrijf van Nederland te zijn, we willen winnen! Om deze doelstellingen te behalen, is het voor ons essentieel dat de juiste, aardige mensen op de juiste plekken zitten.”

Cut