Over Regardz

Regardz is het aardigste bedrijf van Nederland, zowel voor haar gasten, klanten als collega’s. Mensen kunnen niet zonder elkaar. Ze staan online steeds meer met elkaar in contact. Echt zien en voelen blijft altijd van onschatbare waarde. Wij bieden alle ruimte voor waardevolle ontmoetingen. Verwachtingen zijn er om overtroffen te worden. Eenmaal over de vloer verrassen wij onze gasten met Hartverwarmende Hospitality. Het vermogen om onze gasten telkens weer aangenaam en ver boven hun verwachting te verrassen.

Meer weten over Regardz? Lees hier meer over onze merken (Clubizz en Hartig), de geschiedenis van Regardz, onze sponsoring aan het Ronald McDonald Kinderfonds, de verschillende functiegebieden en functies en onze arbeidsvoorwaarden.

Visie

Missie

Strategie

ONTMOETEN WE VAKER DOEN

Wij zijn ervan overtuigd dat mensen elkaar -nu en in de toekomst- blijven ontmoeten. De kracht van persoonlijke ontmoetingen zal nooit verdwijnen en zal nooit digitaal worden. Persoonlijke ontmoetingen zijn vaak het begin van iets nieuws. Ontmoeten we vaker doen is dan ook onze boodschap. Wij geloven oprecht dat persoonlijke ontmoetingen een belangrijke bijdrage leveren aan de ontwikkeling van bedrijven, organisaties, instellingen, overheden en gemeenschappen. Regardz is graag de hartverwarmende gastgever voor al deze ontmoetingen. Wij zullen nooit vergeten hoe belangrijk een bijeenkomst is voor onze opdrachtgever en zullen ook nooit vergeten dat onze mensen het verschil maken. Onze mensen zijn Regardz.

Wij brengen mensen samen

De missie van Regardz is om mensen samen te brengen die elkaar persoonlijk willen ontmoeten voor een gesprek, een training, een opleiding, een vergadering, een congres, een feest of een andere bijeenkomst. Zakelijke bijeenkomsten vinden altijd hun weg binnen de onbegrensde mogelijkheden van Regardz. De maatschappelijke missie van Regardz is om mensen te inspireren over de kracht van Gastvrijheid. Hospitality is de grootste uitdaging in deze digitale samenleving. Kindest Regardz is de naam en de ambitie van het cultuurprogramma van de organisatie. Het aardigste bedrijf van Nederland worden, zijn en blijven is ons hoogste doel.

'Nooit meer neen'

Wij willen de aardigste gastgever zijn. Want oprechte aardigheid wordt ervaren als de ultieme service. Service is afgeleid van het Franse werkwoord ‘servir’ en betekent ‘opdienen’. Een gast moet nooit om service hoeven vragen. Het is er. Telkens een stap voor zijn, dat zorgt voor onvergetelijke service, mensen die graag terugkeren en langdurige relaties. Eigenlijk willen we nooit meer Neen zeggen. Zelfs voor de meest onmogelijke wens is er eigenlijk altijd een Ja. Graag worden wij gezien als een organisatie die het onmogelijke waarmaakt. Dat maakt ons anders en aantrekkelijker dan de rest. Van jou verwachten wij vooral oprechte aardigheid naar onze gasten. Dat maakt ons ‘Kindest’ en maakt onze gasten ‘teruglustig’.